tuggummirumpa

Hade tänkt skriva igår, men det blev sytycd med linnen och mamma istället, och sen var det sängen så man skulle orka upp idag!
Igår va linnea gossig, cyklade med mig till stationen och väntade på tåget med mig, detta var iofs för att hon skulle till tandläkarn but still! ;D Vi flummade först iväg till Willys för att köpa ett par pking och FRALLOR, och sen ner till stationen där alla tycktes kolla på oss Oo Det fanns extremt mycket ungdomar där! mest killar.. de kollade nog för att vi va så schnügga! eller oxå för att jag hade rumpan full med tuggummi ;D;D;D Det var nämligen såhär att vi satte oss på en trapp som inte va upptagen och tjatade lite, och sen när jag skulle resa mig upp så lixom sööööögs jag fast lite, och BLOFOFF så hade jag massa tuggummi där och NU! kom jag på att mina byxor  ligger i frysen hemma! och jag är i vbg/kbacka till lördag XDXDXD HAHA!!
En trevlig upplevelse var det, har aldrig haft tuggummi i rumpan förut (:

Snart ska jag se på sytycd! Det är FINAAL ikv!! Jag hoppas Jenine vinner, om hon stavar så Oo, skulle vart kul om Evan vann men tror inte han kommer göra det "/ Han är väldigt duktig men sämst av de fyra som är kvar..

Ätit majskolv idag!! :D:D goott! tack berit :D:D
seen.. har jag inte nåt mer å skriva (: linnea ska leka med konserver på bilden kanske?

jag tycker INTE om att det är dyrare att åka på plastkortet än 100kortet!! What's up with that?!! Idiotiskt puckat och ÄCKLIGT!!!!! 
Linus invitade till filmmaraton/inflyttningsfest nästa fredag, KUL! :D:D och på lördag ska vi hem till rebecca!

Nu blev det bara fult och äckligt.. ! NATTI

Kommentarer
Postat av: Kevin

HahaXD Man kan bli helt galen när man får tuggummi under dojerna...

2009-09-02 @ 21:12:03
Postat av: linnea

KONSERVER :'D

2009-09-04 @ 16:38:39
URL: http://ineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0