sjukling

Inte skrivit på länge, så passar på när det inte finns något på tv och jag sitter hemma sjuk med raggsockar och snuva! Ingen är hemma heller, utom jag och missarna. Mamma och Richard är hos några i kungsbacka, jag och linn skulle egentligen följt med men när det hände roligare saker så drog vi oss ur haha :P Skulle följa med på bio med massa från församlingen, men jag blev jättesjuk så känner inte för å sitta helt halvdöd på en bio och snora :( plus att det känns som jag ska spy varje gång jag sväljer.. HAH! Och saken blir ju faktiskt inte bättre av att vi va hos linus och viktor igår å kollade film hela natten. Jag hade svinkul! tack<33 och nu är jag oxå litet mer erfaren angående vad dota handlar om ; D ; D hihi!

I fredags tog vi skolfoto, USCH!!!! Jag blir lika muppig varje fula år!!! Jag tror det är något med ljuset när man fotograferar... Jag ska nog inte bli modell XD men fotografen hade en EOS 1D! hihi (!)
Efter skolan åkte vi ner till gallerian och kollade in oscar körberg som åkte kundvagn genom där och ner i fontänen på framsidan haha, sjukt va det x'D sen följde jag med pillan o co. vi tog en glass och satte oss och prata på lite random ställen hehe. sen gick vi till phuset och åkte longboard (inte jag för jag vill inte dö). Finns massa bilder som är tagna mestadels av affe x) de kommer nog på bilddagboken om jag orkar, för pallar inte lägga upp flera på bloggen.

seen, finns det inte mycket mer å säga, ett väldigt tråkigt inlägg detta "/ bara räkna upp alla grejer jag gjort -.- snark.
jaja, imon ska jaaag..  nä bara skojja! hihihihi ( -_____-''' )
Men nu ska jag faktiskt ( X'''D ) gå å ta hand om min förkylning så jag kanske kan komma till skolan på måndag!


tack linus, viktor, emil å sanne <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0