Home sweet Home

Jag är hemma från strängnäs igen :] och vet ni vad jag tänkte när vi var påväg hem? typ
"åh nej vi kommer köra den fula södra infarten till varberg, den är så fruktansvärt trist" (vägen till varberg är väldigt tråkig tycker jag, särskilt från göteborg, tar hur lång tid som helst och finns INGET att se >< -.-') men sen kom jag på att NÄ! det ska vi visst inte för vi bor inte där längre! MOHAAA

Jag tror ingen av mina [2] bloggläsare känner personerna på bilderna där uppifrån men kommer lägga upp lite ändå :] jag kanske kommer på en bild ju :'D höhö<3

hata kondomreklam </3

Kommentarer
Postat av: Saabina

Jag läser din blog....:P

2009-07-22 @ 10:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0