Hello Shitty

Bara för att jag har grymt tåkigt och äger på att måla på datorn (y) och faktiskt inte paint detta mohuhu xD
Jag vet ingen annan som har gjort typ hello shitty men är övertygad om att han/hon finns XD här är min version (y)
rosetten är helt på "frihand" haha :P fin blev den :'D
kvalitén är som den är, har skuttat runt en mijlon gånger mellan olika program och ändrat format och haft mig men här är hon :P kom på att hannar nog inte har rosetter (y) bara gays, och min är då inte gay!


Kommentarer
Postat av: Kevin Larsen

Grymt. :) Vilket program?

2009-07-23 @ 18:56:29
Postat av: Libby

http://flx.krungkuene.org/helloshitty/index.html

en hel värld med Hello Shitty XD

2009-07-29 @ 21:15:55
Postat av: Julia

Jag sparade den bilden,om det är okej ?

2009-07-31 @ 16:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0