good morgoning

Hej hopp God MORGON! jag är pigg typ, vaknade åtta och va helt jättevarm och äcklig och klibbig >< iuu. Roade mig med att ta lite kort på allsugningsbil där ute, suger ALLT! för er som har problem.. Åxååe fick stena jutlntica va med på en bild.

Jag har klippt mig förövrigt, inget drastiskt direkt, bara fixing all my slitna toppar. men jag skulle vilja färga håret rött.. men mamma dampar ner sig på mig -.-' linn har fått färga håret svart, men jag får inte färga rött, niceBAJS. bajs på henne. men jag kan inte skriva nåt dummare om henne för jag vet att hon läser min blogg -.-' (y) WOH... patetiskt.

ÄÄH uh, Allsugning:

tut tut


God Natt, tack för att ni läser min blogg </3..  har faktiskt fått enhel del unika träffar! det är otroligt :] puss

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag har nummret till allsugning :)



0313300500

2009-07-25 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0