Åska

ÄNTLIGEN åskar det!! Det har varit så fruktansvärt kvavt och flumfuktigt i luften länge nu så tack för detta enorma åskväder. Himlen utanför är helt orange och blir då och då upplyst av en jätteblixt, synd att det inte är klarare så man kan se dem bättre.
Jag älskar åskan, det är så mysigt :] men man ska inte sitta å titta på tv, eller sitta vid datorn som jag görnu, man ska sitta ute på sin stora balkong med filtar, ljus och kortspel.

Snart är det nattinana för imon bär det av till Eskilstuna, Strängnäs och sammankomst!
Jag längar efter syskon!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiih. det är massa mys med åska jaaa! :D kolla in "lordhelmet" på bdb :) de är min pojkvän. han lade ut massa fina bilder på blixtar som vi fångade när vi filmade med mobilen under ett åskväder :D meep underbart :) vi låg i soffan under en filt :D hihihi

2009-08-24 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0