Vad ska man egentligen ha för rubrik på allting?!

Mhm, tänkte med ett "riktigt" inlägg för en gångs skull, vet inte varför men känndes som det va dax.
Just startat applikationen "Farmville" på facebook hehe, såg en annons om en borttappad ko, så tänkte adoptera den! Men när jag va klar med min gubbe så hade redan någon annan adopterat den.. attans >< :P Jag vet inte riktigt själv vad jag pratar om så det gör inget att ni inte förstår :D På farmville ska man iaf typ... plantera jordgubbar och skörda dem (för att få pengar) efter fyra timmar, mycket trevlig liten sysselsättning (y) Jag har än så länge planterat massor av jordgubbar och lite sockerärtor oxå! mer hade jag inte råd med :] Anyways, nog om Farmville :D

Pappa och Mirella har fått för sig att de ska göra en blogg till Neo där de skriver om hans (eng) progress. Och de ska göra den här på blogg.se vilket jag tycker är jobbigt eftersom det då är jag som får hjälpa dem med alla html bajs koder! Jippie -.-' och jag orkar inte, jag kan inget heller! En gnutta mer än dem bara >< poooh

Jaja, inte mycket mer att skriva om tror jag, jag började läsa "Världens Dåligaste Språk" av Fredrik Lindström igårkväll, väldigt rolig och tar upp grejer som man aldrig någonsin tänkt på förut :D samband mellan olika ord på ett ställe osv, läs den om du är litet språkintresserad! :]
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0