snark

Innan ni börjar vill jag varna er att detta inlägget är fullständligt onödigt och du kommer förmodligen inte att få ut NÅGONTING utav det. Mina inlägg brukar va sånna...

Sitter hemma hos berit och lars, mitt numera andra hem (: Kommer vara här måndag-tisdag och onsdag-fredag ^^ iaf i början, orkar inte åka hem hela tiden och gå upp innan man vaknat varje morgon, urk, man är ju död till man sätter sig på cykeln. Pinsamt när man har somnat på tåget och konduktörsnubben petar på en och man flyger tre meter upp i luften (y)
Åkte ner till varberg i söndags och sov hos linnea, så idag va första gången jag skulle ta tåget så tidigt. Ställde klockan på halv sex med andra ord 05.30 nollFEEM!!! och snoozade ett tag, till 10 i sex typ, då skickar jag ett glatt godmorgon sms till nära och kära som jag tyckte kunde på veta att Jag går faktiskt upp nuu!! Gör mig iordning, gör en macka, lämnar mackan och går och sminkar mig med linns smink för jag har glömt mitt i varberg, toppen, håret är i en tofs sen jag färgade håret på linn igår och orkar inte gör mycket mer med det, sätter upp ett spänne i luggen så det ska se liite bättre ut iaf. Kommer ut i köket och! Där ligger en macka!! just det! :)
Äter mackan, och klockan är... 06.14.... what?!?! tänker jag, har ju planerat att detdär ska ta MINST en halvtimma och inte en kvart... Jaja, fördröjer tiden lite, häller lite massa vatten på jysktidningen (y) den ska inte läsas ändå ;D;D
SEN! är klockaan.. !! 06.26! .... jaja, jag får väl gå typ. Mamma kommer upp och snackar lite, jag kommer på att  jag måste borsta tänderna, gör det, ska gå, säger hejdå, tar nycklar!! går ut för dörren, jag har plötsligt lite bråttom!! NEJ! Idrottskläder! MAMMA! what?!  Jag har inte ens några idrottskläder! Jag vet inte vad jag ska ha på mig! MAMMAAA!!! Mamma säger att jaja, du får väl inte vara med på idrotten denna veckan. Hade nämligen inte kläder igår heller -__-' Jag tycker om mamma, häromdagen va konversationen följande:
t  - du vet att jag typ skolkar nu va?
m- jamen du har ju varit hos tandregleringen, det är inte så ofta!
t  - okeeej dååå ;D;D;D;D;D;D;;D
Hon är underbar!
IAF! går till bussen, hoppar på bussen, hoppar av bussen, kommer till centralen där alla går så snabbt ochg är så stressade att jag oxå går snabbt och blir stressad! Går till pressbyrån och köper biljett, vågar inte köpa på tåget för då kommer männskan bli sur som vanligt! Biljett köpt och ca 10 min till avgång, lagom, tror jag. Men jag hittar inget tåg! Bara ett intercity som går 07.27, och så ska det inte vara!! Går till tavelgrejsot och där står det att mitt tåg är inställt! Härligt! Jag trodde först att nästa tåg gick om en timme, men det va 07.42, så jag blir bara liite sen -__- Jag går iaf till intercity tåget och frågar om jag får åka med för mitt tåg är inst.. men gubben bah "du får åka 07.42." "ehh, jaha okej ja.."  GUBBE! DU KAN LA ÅTMISTONE VA TREVLIG?!?! Òó
Man kan ju tycka att allt kanske kan få gå som det ska första gången man pendlar, men inte då. Nu gjorde det inte så mycket eftersom jag känner till centralen så väl, men tänk om man flyttat till en "främmande" stad och inte hittat runt och grejer! JOBBIGT!
Men jag fick la sätta mig och vänta en 40 min till på andra tåget medan mamma ringer till skolan och säger att jag blir sen. Såg lite fina vita duvor där inne oxå, de va näst intill tama!

vill lägga in fler bilder men jag har ju inga!! Eller så har jag det men har inte tillgång till att föra över dem till datorn, eller så har jag inte kameran, eller så är den urladdad eller så funkar inte kortläsarna eller så är det nåt annat strul! KUL!

Göran Sjövall ringde, tvärflöjt snart, ORKAA ;________________________; Isabell har hoppat av, funderar med på det men kan man göra det nu? Kommer inte orka och hinna när jag bor här fem dagar i veckan ._. pooh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0