skola

Första veckan.. √ check!
Första MVG...... √ check!                    <------- lol på roten ur tecknet x'D
;D;D;D Fick bra betyg på engelska-Ötzi, good good! You have served me well Ötzi! ;D;D;D
Är redan trött på å pendla, kan inte skolan flytta bara liiite närmare mig? (AAA)

Kom hem idag, och kom på något att skriva om, men nu har jag glömt det igen.. Jobbigt!
Jaja.. Img vill ha bilder på mig (: Men tror inte det blir nåt, hoppas men inte för mycket, kommer bara bli besviken .__.
Fått reda på att varannan torsdag slutar vi tiiidigt!! ;D;D hihihii!! Det gillar vi, hade varit bättre med fredag eller tisdag, men torsdag funkar oxå ;D;D
ceepee innebandyturnering på torsdag, kul..! ceepee friidrottsdag på fredag, kul!!!! -___________-' orka? fredag är ju bästa dagen så ska den gå åt till nån himla friidrott >:@ morr!

Får i bilden bestämma själva vad vi ska göra första delen av terminen, det är kul :D Tänkte ta ett foto av någon blommaa, eller nåt annat fint motiv, inte något med jättemycket detaljer men en snygg orkidé kanske? Ska sen FÖRSÖÖKA måla av fotot i akvarell! Ska redovisa genom att visa de två bilderna bredvid varann, utskrivet foto och målningen, lägger kanske upppå bloggen as well! (= Får se hur det blir, det är bra i min hjärna HAHA!

ont att sitta på hård sven......... HAHAHAHAH

bilder kommer typ tror jag :O sorry ;'D                                  jag har vääldigt mycket tecken i mina texter.. .___. !! <-----! <--!!!!!!!!! GAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!<----------!!!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Gissa vem som också fick mvg stolt

2009-08-29 @ 01:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0