mat?

Jag är jättehungrig men det finns inget att äta!!!! Det är nämligen såhär att jag försöker hålla mig undan från allt som har med mjölk att göra för att förhindra magont, vilket inte spelar någon roll iaf för jag får typ ont i magen efter varje sak jag äter! Jag älskar min mage! Vi är bästa kompisar!!!!!!!!!!!!
Och jag har gått med på nåt töntigt avtal om att avhålla mig från läsk OCH godis i en månad. Började i måndag (dvs att idag är den fjärde sockerfria dagen) och jag börjar redan få abstinens (y) Skulle göra vad som helst för en chokladbit just nu!
Och det finns mat hemma, men ingen skinka, bara ost och smör och äckelpäckel (orka göra nåt annat än macka?) Men jag skiter snart i att jag får ont i magen för jag hungrar ihjäl annars.

Packade mitt i bloggandet upp en ikea-lampa, trevligt att inte ha apljust men ändå se vad man skriver!

Äsch, jag får la ta nåt å äta, kan ju inte sluta äta bara för jag får ont i magen av det? hm...

[redigerat]
tror inte min mage tycker bättre om smör idag, men fick bli det ändå, ost vågar jag mig däremot inte på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör som jag, koka nudlar kl halv elva på kvällen. Sover man man gôtt sen:)

2009-08-20 @ 23:03:00
Postat av: kevin

namnet försvann när jag skrev det förra inlägget.

2009-08-20 @ 23:05:20
Postat av: tillie

x) skulle gjort det, men är fruktansvärt trött på nudlar efter ett år med bara nudlar på menyn ^^

2009-08-20 @ 23:07:17
URL: http://citrontillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0