laktos is da shit

KUL! Kul att jag igår åt endast mackor med smör och ost och fick mjölk-ont-i-magen! Kul att jag idag åt laktosfri lasange och macka med smör och skinka och fick mjölk-ont-i-magen!!!!!!! Jag vet att det är mjölk i smör och ost, men jag har aldrig någonsin fått ont i magen av det förut, har blivit känsligare :(:(:(

På tisdag ska jag till tandregleringen. Det är jag faktiskt glad över (: men innan tandställning så ska jag dra ut två tänder tror jag >< och göra såntdär avtryck såklart, men hoppas på tandställning snarast.

Jag kollade in min bilddagbok, och hittade massa underbara gamla bilder! Favorit i repris<3

Skolavslutning 2007

Områdessammankomst i Strängnäs 2007

Besök hos Ylva i Limmared, 2007 I think
Utanför Preem med Ylva, 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0